Menu Zavrieť

Občianske združenie pri ZUŠ bolo založené ako náhrada rodičovského združenia,

ktorého cieľom je  podpora a pomoc škole pri skvalitňovaní výchovno-vzdelávacieho procesu 

Bližšie poslanie a ciele si môžete pozrieť v stanovách:

Stanovy OZ pri ZUŠ SNV

IČO: 53306520

IBAN: SK51  0900  0000  0051  7461 9770

Členmi združenia sú rodičia žiakov školy, plnoletí  žiaci,  ale aj iné fyzické osoby, ktoré súhlasia so stanovami a cieľmi OZ. Zvyčajne sa na začiatku školského  roka  koná pravidelné stretnutie rodičov – plenárne rodičovské zasadnutie, na ktorom sa schvaľuje finančný príspevok a plán výdavkov. Všetky finančné prostriedky sú použité v súlade so stanovami OZ

 

      Na zasadnutí, ktoré sa konalo  dňa 14.10.2024  bol  jednohlasne rodičmi schválený:

1.   príspevok do združenia:

  • 20 eur – za kadžé dieťa
  • 10 eur – znížený poplatok r uhrádza rodič za tretie a každé dieťa z jednej rodiny, ktoré navštevuje našu ZUŠ
  • ak dieťa navštevuje viac odborov,  poplatok platí iba raz.
  • termín zaplatenia: do konca novembra 2024
  • Informácie o platbe (príkaz na úhradu) budú postupne zasielané  zákonným zástupcom mailom, prípadne je možné vystaviť šekna vyžiadanie

Číslo účtu, na ktoré je možné príspevok uhradiť: SK51  0900  0000  0051  7461 9770. 

Do správy pre prijímateľa uveďte meno a priezvisko žiaka.

————————-

Na vyššie uvedené bankové číslo  môžete prispieť  formou sponzorského daru  aj vyššou sumou.  Pri úhrade uveďte do správy pre prijímateľa DAR OZ –  meno a priezvisko darcu.

Budeme vďační, keď podporíte zlepšovanie umeleckej cesty mladým spišiakom a pomôžete zlepšiť kvalitu vyučovacieho procesu.

—————————

2.  plán výdavkov na šk. rok 2024/2025:

  • štartovné na súťaže/workshopy  a náklady s tým súvisiace (ubytovanie, cestovné, strava a pod.)
  • úhradu vstupného alebo časti vstupného pre žiakov na predstavenia, koncerty napr. v Divadle v Košiciach, v Prešove, Štátnej filharmónii a pod.
  • zabezpečenie hygienických potrieb (toaletné papiere do tried, dezinfekcia a pod.)
  • nákup kancelárskych papierov do tried (na kopírovanie nôt, scenárov a pod.)
  • nákup nových hudobných nástrojov, ak to bude potrebné
  • oprava hudobných nástrojov a ich generálka
  • nákup učebných pomôcok  súvisiacich s výchovno-vzdelávacím procesom
  • nákup pracovných zošitov pre žiakov hudobnej náuky
  • vybavenie do tried – podľa potreby
  • nákup výpočtovej a didaktickej techniky na zabezpečenie výchovno-vzdelávacieho procesu – podľa potreby
  • servis IT techniky a edukačných softverov, ktorá súvisí s vyučovacím procesom
  • absolventské výdavky (tablo, spomienkové darčeky, tlač výtvarných diel a pod.)
  • výdavky spojené s realizáciou verejných koncertov, predstavení (prenájom sály, zvukár, osvetlenie a pod.)
  • ladenie klavírov (ak je to potrebné)
  • tlač výtvarných prác na prezentáciu v exteriéri
  • kostýmové vybavenie
  • výdavky na výrobu kulís
  • potreby a požiadavky jednotlivých odborov
  • iné podľa potreby 
  • organizácia – Krajskej klavírnej súťaže pre Prešovský a Košický kraj (ak sa bude konať 
      Prerokované ďalšie body programu bez pripomienok: 
  •  1. Správa o hospodárení združenia za šk. rok 2023/2024.
  • 2. Správa o výchovno-vzdelávacích výsledkoch školy za šk. rok 2023/2024.
  • 3. Organizačbé zabezpečenie školského roka.
  • 4. Registrácia združenia na 2% daň.
  • 5. Darovacia zmluva o prevode majetku OZ do majetku Základnej umeleckej školy J. Fabiniho 1 Spišská Nová Ves.
 
 

(pridané: 23. 09. 2024)

      Na celoškolskom zasadnutí rodičov  je plánovaný tento program:
  • 1. Správa o hospodárení OZ za šk. rok 2023/2024.
  • 2. Správa o výchovno-vzdelávacích výsledkoch školy za šk. rok 2023/2024.
  • 3. Súčasné organizačno-pedagogické zabezpečenie a stav žiakov k 15.09.2024.
  • 4. Schválenie členského príspevku na šk.rok 2024/2025.
  • 5. Plán výdavkov na šk. rok 2024/2025.
  • 6. Registrácia združenia na 2% daň.
  • 7. Darovacia zmluva o prevode majetku OZ do majetku školy.