Občianske združenie pri ZUŠ bolo založené ako náhrada rodičovského združenia,
ktorého cieľom je podpora a pomoc škole pri skvalitňovaní výchovno-vzdelávacieho procesu
Bližšie poslanie a ciele si môžete pozrieť v stanovách:
IČO: 53306520
IBAN: SK51 0900 0000 0051 7461 9770
Členmi združenia sú rodičia žiakov školy, plnoletí žiaci, ale aj iné fyzické osoby, ktoré súhlasia so stanovami a cieľmi OZ. Zvyčajne sa na začiatku školského roka koná pravidelné stretnutie rodičov – plenárne rodičovské zasadnutie, na ktorom sa schvaľuje finančný príspevok a plán výdavkov. Všetky finančné prostriedky sú použité v súlade so stanovami OZ
Na zasadnutí, ktoré sa konalo dňa 14.10.2024 bol jednohlasne rodičmi schválený:
1. príspevok do združenia:
- 20 eur – za kadžé dieťa
- 10 eur – znížený poplatok r uhrádza rodič za tretie a každé dieťa z jednej rodiny, ktoré navštevuje našu ZUŠ
- ak dieťa navštevuje viac odborov, poplatok platí iba raz.
- termín zaplatenia: do konca novembra 2024
- Informácie o platbe (príkaz na úhradu) budú postupne zasielané zákonným zástupcom mailom, prípadne je možné vystaviť šekna vyžiadanie
Číslo účtu, na ktoré je možné príspevok uhradiť: SK51 0900 0000 0051 7461 9770.
Do správy pre prijímateľa uveďte meno a priezvisko žiaka.
————————-
Na vyššie uvedené bankové číslo môžete prispieť formou sponzorského daru aj vyššou sumou. Pri úhrade uveďte do správy pre prijímateľa DAR OZ – meno a priezvisko darcu.
Budeme vďační, keď podporíte zlepšovanie umeleckej cesty mladým spišiakom a pomôžete zlepšiť kvalitu vyučovacieho procesu.
—————————
2. plán výdavkov na šk. rok 2024/2025:
- štartovné na súťaže/workshopy a náklady s tým súvisiace (ubytovanie, cestovné, strava a pod.)
- úhradu vstupného alebo časti vstupného pre žiakov na predstavenia, koncerty napr. v Divadle v Košiciach, v Prešove, Štátnej filharmónii a pod.
- zabezpečenie hygienických potrieb (toaletné papiere do tried, dezinfekcia a pod.)
- nákup kancelárskych papierov do tried (na kopírovanie nôt, scenárov a pod.)
- nákup nových hudobných nástrojov, ak to bude potrebné
- oprava hudobných nástrojov a ich generálka
- nákup učebných pomôcok súvisiacich s výchovno-vzdelávacím procesom
- nákup pracovných zošitov pre žiakov hudobnej náuky
- vybavenie do tried – podľa potreby
- nákup výpočtovej a didaktickej techniky na zabezpečenie výchovno-vzdelávacieho procesu – podľa potreby
- servis IT techniky a edukačných softverov, ktorá súvisí s vyučovacím procesom
- absolventské výdavky (tablo, spomienkové darčeky, tlač výtvarných diel a pod.)
- výdavky spojené s realizáciou verejných koncertov, predstavení (prenájom sály, zvukár, osvetlenie a pod.)
- ladenie klavírov (ak je to potrebné)
- tlač výtvarných prác na prezentáciu v exteriéri
- kostýmové vybavenie
- výdavky na výrobu kulís
- potreby a požiadavky jednotlivých odborov
- iné podľa potreby
- organizácia – Krajskej klavírnej súťaže pre Prešovský a Košický kraj (ak sa bude konať
- 1. Správa o hospodárení združenia za šk. rok 2023/2024.
- 2. Správa o výchovno-vzdelávacích výsledkoch školy za šk. rok 2023/2024.
- 3. Organizačbé zabezpečenie školského roka.
- 4. Registrácia združenia na 2% daň.
- 5. Darovacia zmluva o prevode majetku OZ do majetku Základnej umeleckej školy J. Fabiniho 1 Spišská Nová Ves.
(pridané: 23. 09. 2024)
- 1. Správa o hospodárení OZ za šk. rok 2023/2024.
- 2. Správa o výchovno-vzdelávacích výsledkoch školy za šk. rok 2023/2024.
- 3. Súčasné organizačno-pedagogické zabezpečenie a stav žiakov k 15.09.2024.
- 4. Schválenie členského príspevku na šk.rok 2024/2025.
- 5. Plán výdavkov na šk. rok 2024/2025.
- 6. Registrácia združenia na 2% daň.
- 7. Darovacia zmluva o prevode majetku OZ do majetku školy.